هاشمی تهرانی با ابراز تأسف از اینکه امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته است، اظهار داشت: علمای ربانی در برخی نقاط مهجورند. هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد. آقای مداح می‌آید سینه زنی را برگزار می‌کنند و تمام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی گفت: ادعای قطع بودجه رصدخانه در حالی مطرح شده که معاونت علمی تنها از ابتدای سال جاری تاکنون،بالغ بر یک میلیارد و۹۰۰ میلیون تومان پرداخت کرده است.
در شرایط ایران امروز، مهم‌ترین سیگنال‌ها می‌بایست در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی صورت گیرد. جامعه باید در فرآیند زندگی اجتماعی خود بیش از گذشته احساس آرامش داشته باشد. در روز‌های اخیر، چندین اتفاق پی‌درپی باعث ایجاد موجی از بی‌اعتمادی و ناامنی روانی در جامعه - به خصوص در میان روشنفکران و کنش‌گران اجتماعی فرهنگی- شده است. نگاه کنید به اقداماتی که اخیرا در خصوص خانه اندیشمندان علوم انسانی صورت گرفت و در جامعه علمی بازتاب بسیار گسترده‌ای داشت.
عضو هیئت علمی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (RICeST) به تشریح شاخص‌های نوین علم‌سنجی برای ارزیابی پژوهش‌ها و تاثیر اجتماعی پژوهش‌ها پرداخت.
گروهی از علمای دینی روسیه عنوان کردند که سوزاندن قرآن کریم در سوئد بیانگر زوال و پوچی معنوی جامعه اروپایی است که اشتباه را دموکراسی تلقی می‌کند.
انجمن علمای یمن ضمن محکوم کردن حمایت آشکار رئیس‌جمهور آمریکا از ابتذال و انحرافات اخلاقی، تأکید کرد که این مسأله نشان‌دهنده زوال قریب الوقوع این کشور است.
انجمن علمای یمن ضمن محکوم کردن حمایت آشکار رئیس‌جمهور آمریکا از ابتذال و انحرافات اخلاقی، تأکید کرد که این مسأله نشان‌دهنده زوال قریب الوقوع این کشور است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از توسعه شهرک‌های مولد و دانش‌بنیان، به منظور حمایت از بازار رسانی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور خبر داد.
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «لایحه ارتقای امنیت زنان، امنیت روانی زنان را در خانه و جامعه ارتقا می‌دهد»، گفت: بر اساس این لایحه ازدواج یا طلاق اجباری زنان ممنوع خواهد بود. هیچ شوهری نیز حق اخراج همسر خود از خانه را نخواهد داشت. اگر زنی با مخالفت ناموجهی برای سفر علمی، ورزشی و... به خارج از کشور مواجه شود، رأی قاضی می‌تواند برای سفر کافی باشد.
پژوهشی در سال ۲۰۱۸ در مجله علمی لانست سایکیاتری برمبنای بررسی عادت‌های ورزشی و سلامت روانی ۱.۲ میلیون نفر منتشر شد. افرادی که روزانه ۳۰ دقیقه تا یک ساعت ورزش می‌کرده‌اند بهترین نتایج را به‌دست آورده‌اند و دو روز در ماه کمتر عوارض و مشکلاتی در سلامت روان در مقایسه با افرادی که اصلاً ورزش نمی‌کردند از خود نشان دادند.
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه هرگونه دستکاری روی بینی و صورت باید بعد از سنین رشد صورت بگیرد تا استخوان‌ها و غضروف‌ها کاملا شکل گرفته باشند، می‌گوید: بر این اساس از سنین ١٦تا١٧سالگی به بعد و بر مبنای برخی توصیه‌های علمی از سن ١٨سالگی می‌توان برای انجام عمل رینوپلاستی اقدام کرد. کمااینکه در سنین نوجوانی معمولا انتظارات فرد از نتایج عمل زیبایی بدرستی شکل نگرفته است.
در بیانیه وزارت اطلاعات درباره مسمومیت دانش آموزان آمده است: اگر چه از خلال مجموعه بررسی‌ها و پیگیری‌های به عمل آمده، علل برخی حوادث قبلی کشف شده اند، اما عدم امکان تعمیم علمی موارد مکشوفه به کل موارد گزارش شده، موجب تأمل در اطلاع رسانی تا وصول نتایج متقن و قابل تعمیم به سایر موارد شد.
عضو هیات علمی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری با اشاره به نظام ملی توسعه کاربردهای تحقیقات علوم پزشکی ایران گفت: ۳۷ درصد سهم از تولید مقاله ایران در اسکوپوس به حوزه پزشکی تعلق دارد.
اتحادیه علمای فلسطین امروز شنبه اقدام اخیر موهن در سوئد در ارتباط با به آتش کشیدن قرآن کریم را به شدت محکوم کرد.
محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، به درخواست مرکز پژوهش‌های مجلس در مورد پیشنهاد همکاری برای تدوین سند هفتم چشم‌انداز پاسخ داد.
محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های مجلس در مورد پیشنهاد همکاری برای تدوین سند هفتم چشم‌انداز نوشت: وقتی هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست و بی‌ثباتی در همه حوزه‌ها موج می‌زند در چنین شرایطی برنامه توسعه نوشتن چه مفهومی دارد.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در دیدارهای جداگانه با آیت الله العظمی سبحانی و آیت الله سعیدی به بیان وقایع چند ماه گذشته درکشور و تشریح اهداف دشمنان در اسلام ستیزی پرداخت.
رهبر انقلاب، به روز رسانی انجمن‌های اسلامی با حفظ اصول و مبانی را الزام دیگری برای شرایط امروز دانستند و خاطرنشان کردند: برخی اصول و مفاهیم ثابت و ماندگارند؛ همچون اصل عدالت که از هزاران سال قبل بوده و کهنه نمی‌شود؛ اما در شکل اجرای عدالت امکان تغییر و نوآوری وجود دارد.
رهبر انقلاب، به روز رسانی انجمن‌های اسلامی با حفظ اصول و مبانی را الزام دیگری برای شرایط امروز دانستند و خاطرنشان کردند: برخی اصول و مفاهیم ثابت و ماندگار هستند همچون اصل عدالت که از هزاران سال قبل وجود داشته و کهنه نمی‌شود اما در شکل اجرای عدالت امکان تغییر و نوآوری وجود دارد.
درنامه انجمن علمی روان‌پزشکان ایران خطاب به سید ابراهیم رئیسی، دکتر مجید صادقی رئیس انجمن علمی روان‌پزشکان ایران با تاکید بر این که «شاهد فراز و فرود دسترسی مردم به دارو‌هایی هستیم که قطع مصرف آن‌ها و حتی تغییر ناگزیر یکی از آن‌ها ممکن است تبعاتی بسیار ناگوار داشته باشد» یادآور شده که «در این شرایط، روان‌پزشکان ایران هر روزه با مراجعانی روبه‌رو هستند که به دلیل تهی شدن بازار از داروی مصرفی آن‌ها یا ناکافی بودن دارویی که داروخانه به آن‌ها تحویل می‌دهد، در خطر بازگشت علایم شدید بیماری هستند».
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: بهبود معیشت و آرامش روانی اعضای هیات علمی جزو دغدغه‌های دولت است.
عبدالملک بدرالدین الحوثی همزمان با حلول ماه ربیع الاول در سخنانی تأکید کرد: بزرگترین خطری که امت اسلامی را تهدید می‌کند، درک نکردن اهمیت و عظمت رسالت محمدی (ص) برای حل و فصل مشکلات است.
با توجه به اینکه در فضای مجازی نسبت به اطلاع رسانی نادرست و غیر علمی در خصوص خروج خون از گوش‌ها، شکستگی قاعده جمجمه و صدمه به احشای داخلی بدن متوفی اقدام کرده بودند، باید اعلام کنیم هیچ گونه آثاری از ضرب و جرح در ناحیه سر و صورت و آثار کبودی در اطراف چشم‌ها و شکستگی در قاعده جمجمه، مشاهده نشده است.
بهمن بهمنی، روانشناس و عضو هیأت علمی دانشکده علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: افسردگی مجموعه‌ای از علائم است که وقتی کنار هم قرار بگیرند معنا پیدا می‌کنند. افسردگی اغلب با کندی روانی حرکتی، سستی و بیحالی همراه است.
دبیرخانه ستاد اربعین معاونت علمی، شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و سایر فعالان زیست‌بوم فناوری و نوآوری را برای ارائه ایده‌های تسهیل خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی دعوت می کند.
دبیرخانه ستاد اربعین معاونت علمی و فناوری، شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و سایر فعالان زیست‌بوم فناوری و نوآوری را برای ارائه ایده‌های تسهیل خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی دعوت می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ