وزنه بردار ملی پوش ایران در آستانه بازی‌های کشورهای اسلامی توانست به صورت غیررسمی رکورد دوضرب و مجموع جهان را بشکند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین امروز یکشنبه بار دیگر قصد داشت با حملات پهپادی، پایتخت این کشور را هدف قرار دهد که موفق نبود.
باشگاه میلان در صورتی که موفق به جذب دو گزینه اصلی خود برای خط حمله نشود سراغ سردار آزمون خواهد رفت.
پیمان ماهری پور با لیفت موفق 485 کیلوگرم، حالا فقط 16 کیلوگرم تا سنگین ترین وزنه تاریخ فاصله دارد.
روس‌ها مدعی هستند که موفق به دفع حمله شهپاد اوکراینی شده‌اند و در نقطه مقابل اوکراینی‌ها ادعا دارند که با سر جنگی ۴۵۰ کیلویی شهپاد خسارت چشمگیری به شناور روس وارده کرده‌اند.
جیمی اوهارا، هافبک سابق تاتنهام، معتقد است که کای هاورتز در آرسنال موفق نخواهد شد.
منابع عراقی از هلاکت شماری از تکفیری ها در حملات هوایی موفق به مخفیگاههای آنها خبر دادند.
سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد موفق شده حمله برنامه‌ریزی‌شده نیروهای امنیتی اوکراین علیه نیروگاه‌های هسته‌ای این کشور را خنثی کند.
منابع فلسطینی از حمله موفق مقاومت فلسطین به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی در ناحال عوز خبر دادند.
لیونل مسی، ستاره پاری‌سن‌ژرمن، همچنان به تعقیب رقیب همیشگی خود کریستیانو رونالدو برای رسیدن به رکوردهای بیشتر ادامه می دهد.
آخرین باری که یک زوج خط حمله موفق شد بیشتر از 20 گل در لیگ برتر بزند، به لیگ نوزدهم برمی‌گردد.
درحالیکه پدافند هوایی ارتش سوریه موفق به ساقط کردن تعدادی از موشک‌های شلیک شده از سوی اسرائیل شد ارتش رژیم‌صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای از جزئیات تجاوز نظامی به سوریه خبر داد.
مهدی طارمی با ۲۲ گل در تمامی رقابت‌ها بهترین گلزن این فصل پورتو است. مهاجم ایرانی آخرین بار در دیدار با استوریل گلزنی کرد و از آن بازی تاکنون نتوانسته است در امر گلزنی موفق باشد.
رییس فدراسیون کشتی بار دیگر از معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش انتقاد کرد و گفت: گروهی در وزارت ورزش نمی‌خواهند کشتی موفق شود.
در این حمله از سه فروند ریزپرنده از نوع کوادکوپتر پیشرفته مجهز به بمبلت استفاده شده است و عوامل حفاظت پیرامونی مجموعه پس از شنیدن صدای کوادکوپتر‌ها با تجهیزات در اختیار از جمله سلاح و سامانه‌های جنگ الکترونیک اقدام به مقابله با این پرنده‌ها می‌کنند که موفق به ساقط کردن یک فروند از آن‌ها می‌شوند.
وزارت دفاع در بیانیه ای اعلام کرد: شامگاه شنبه یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان مورد حمله نا موفق ریزپرنده ها قرار گرفت.
تیم‌ملی اروگوئه در دو بازی جام جهانی موفق به گلزنی نشده است.
منابع عراقی از هلاکت چند تروریست داعشی در حمله هوایی به استان کرکوک خبر دادند.
پیشکسوت فوتبال ایران و مهاجم اسبق استقلال اردوی اتریش را برای شاگردان كارلوس كی‌روش مثبت ارزیابی می‌کند و امیدوار است با شناخت کافی از رقبا موفق به کسب نتیجه در این رقابت‌ها شویم.
نیروی هوایی عراق، مواضع داعش در منطقه وادی الثرثار در استان صلاح الدین را هدف قرار داد.
منابع عراقی از حمله هوایی موفق جنگنده های عراقی به مواضع تکفیری ها در سلسله جبال حمرین خبر دادند.
منابع امنیتی عراقی اعلام کردند که در جریان حمله هوایی موفق به مواضع تکفیری ها، شماری از سرکرده های داعشی به هلاکت رسیده اند.
مهاجم هلندی پرسپولیس که در بازی قبلی موفق به گلزنی شد، این بار هم از ابتدا وارد زمین خواهد شد و باید دید موفق می‌شود گل دوم را بزند یا خیر؟
مهاجم هلندی پرسپولیس که در بازی قبلی موفق به گلزنی شد، این بار هم از ابتدا وارد زمین خواهد شد و باید دید موفق می‌شود گل دوم را بزند یا خیر؟
تیم فوتبال پرسپولیس از سه مسابقه ابتدایی خود در لیگ برتر تنها یکبار موفق به گلزنی شده است و سرمربی این تیم به دنبال رفع مشکل خط حمله و برطرف کردن این چالش است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ